CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salam Aidilfitri...


Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin...

  Buat semua pensyarah,cikgu-cikgu tidak kira ketika saya belajar di tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, matrikulasi dan UniMaP, kaum keluarga, rakan-rakan & rakyat malaysia.. Saya pohon maaf kalau saya ada tersalah laku dan kata yang telah menyinggung perasaan kalian semua. Saya pohon kalian semua maafkan saya dari hujang rambut hingga hujung kaki..Saya doakan agar raya kalian pada tahun ini adalah yang paling bahagia dan bermakna tidak kira bersama keluarga, kawan-kawan ataupun insan tersayang..hehe

    Kepada kawan-kawan yang berada di perantauan, jangan sedih-sedih jikalau tidak dapat beraya di kampung halaman.. Biasalah, hidup diperantauan ini kita perlu hidup berdikari. Bak kata pepatah,pengalaman mengajar kita erti sebuah kehidupan..

Sekian, Salam Aidilfitri dari saya..
Wassalam..


0 comments: